İmam Sadiq (ə) buyurur: “Xoşluq və rahatlıq – razılıq və yəqindədir. Qəm və qüssə isə şəkk və narazılıqda”.
Həzrət Cəfər Sadiq (ə) başqa yerdə buyurur: “Heç bir zaman qəlb, haqqın batil olmasına və batilin haqq olmasına yəqin etməz”.
İmam Sadiq (ə) buyurur: “Həris iki sifətdən məhrum olar və nəticədə iki şey onunla olar: qənaətdən məhrum olar – nəticədə rahatlığını əldən verər. Razı olmaqdan məhrum olar – nəticədə yəqini əldən verər”.
İmam Əli (ə) buyurur: “Möminin əməlində yəqin görünər. Münafiqin əməlində isə şəkk”.
Həzrət Əmirəlmöminin (ə) başqa yerdə buyurur: “Üç şey yəqinin nişanələrindəndir:
– arzunun qısa olması,
– əməldə ixlas,
– dünyaya qarşı rəğbətsizlik”.
İmam Əli (ə) buyurur: “Şəkkin dörd hissəsi vardır:
– danışıqda mübahisə etmək,
– qorxmaq,
– ikiürəkli olmaq,
– ruzigarın hadisələrinə təslim olmaq.
O kəs ki, mühabisə və dava etməyi adəti qərar verər – şübhənin zülmətindən çıxa bilməz.
O kəs ki, hər şeydən qorxar – davamlı olaraq geri çəkilməkdə olar.
O kəs ki, ikiürəkli olar – şeytanın ayağı altında əzilər.
O kəs ki, hadisələrə təslim olar – dünya və axirətinin məhv olmasına boyun əyər, hər iki dünyanı əldən vermiş olar”.
Həzrət Peyğəmbər (s) buyurur: “Yəqinə çatan insanın 6 nişanəsi olar:
1. Allahın haqq olmasına yəqinlik əldə edər – çünki Ona iman gətirmişdir.
2. Yəqini olar ki, ölüm haqdır – ona görə də ona qarşı diqqətli olar.
3. Yəqini olar ki, Qiyamət haqdır – ona görə də rüsvaylıqdan qorxar.
4. Yəqini olar ki, behişt haqdır – ona görə də ona müştaq olar.
5. Yəqini olar ki, cəhənnəm haqdır – ona görə də ondan xilas olmaq üçün çalışar.
6. Yəqini olar ki, hesab haqdır – ona görə də özü-özündən hesab çəkər”.
İmam Sadiq (ə) buyurur: “Allah yanında yəqin sayəsində olan az və davamlı əməl, yəqini olmayan çoxlu əməldən daha üstündür”. (Beytutə/Deyerler)
İmam Rza (ə) buyurur: “İman – İslamdan bir dərəcə yüksəkdir. Təqva – imandan bir dərəcə yüksəkdir. Adəm övladına yəqinlikdən üstün heç bir şey verilməmişdir”.