Mina hadisəsindən sonra internet səhifələri və sosial şəbəkələrdə bu hadisə ilə zühurun yaxınlaşmasını sübut etmək cəhdləri, onu zühur nişanəsi saymaq maraqları ortaya çıxdı. Bəs Doğurdanmı Mina hadisəsi zühurun əlamətlərindən biridir? Bu hadisə baş verdikdən sonra İmam Zaman (ə) zühur edəcəkmi? Şiələrin mövqeyi neçə olmalıdır?
Höccətül – islam vəl – müslimin Fuadyana məsələ ilə bağlı Şəbistan agentliyinə münasibət bildirib.
Ruhani Mina hadisəsinin Ərəbistan rəhbərliyinin səriştəsizliyi və idarəçiliyində boşluğundan doğduğunu qeyd edərək bildirdi ki, atıq belə bir hal yaşanır: “Dünyada hər hansı bir mühim hadisə baş verirsə, zühur və qurtuluş yolunu gözləyən insanlar onu İmam Zamanın (ə.f) gəlişi ilə əlaqələndirir, tez ona aid rəvayətləri axtarıb tapır, orada keçən öncədəngörmələri əllərində dəstək tutur və həmin hadisə ilə tətbiq etməyə səy göstərirlər. Bu da sosail şəbəkələrdə zaman – zaman yerli – yersiz mübahisələrə, müzakirələrə səbəb olur.
Mina hadisəsi də bu yanaşmadan istisna omadı. Sosial şəbəkələrdə hadisənin ardından belə bir hədis ortaya çıxdı:
“Zil- həccə ayında tayfalar tərəfdar axtararlar, həmin il hacılar qarət edilər və Minada böyük bir faciə baş verər və çoxlu insan öldürülər və onların qanı Cəmərata axar”
Hədisin zikr edildiyi mənbələrə müraciət etdikdə onun ya orada olmadığı ya da zəif olduğu ortaya çıxır.
Şiələrin vəzifəsi budur ki, özlərini və əməllərini islah etməklə zühura hazırlaşsınlar və Allahın bəyəndiyi işləri görsünlər.
İmam Sadiq (ə) zühurun beş qəti nişanəsi oluğunu qeyd edib. Bu kiatablarda göstərilir. Bizim vəzifəmiz həmin nişanələri gözləməkdir. Mina hadisəsi bu beş qəti nişanənin arasında yoxdur.”
www.ahliman.info