Hacı Əhliman Rüstəmovun informasiya bloku


Fəcr | Gün | Zöhr | Şam | Gecə
25 Noyabr 11:32
Şərh Yoxdur
1544

Ruh eyni vaxtda iki məkanda ola bilərmi?

00Ruh mücərrəd olduğu üçün zaman və məkana tabe deyildir. Zaman və məkan anlayışı adətən maddi olan şeylərə aiddir.

 

Ruh bədənə daxil olan və onu diri saxlayan mücərrəd bir qüvvədir ki, Allah tərəfindən xəlq edilmişdir. Allah əvvəl insan bədənini maddi olan torpaqdan yaratmışdır. Ona forma vermişdir. Sonra isə Öz ruhundan ona üfürmüşdür ki, dirilsin. Ona görə də insan varlığının əsas hissəsini ruh təşkil edir. “Səndən (hər bir canlının həyat mənbəyi olan) ruh(un həqiqəti və sifətləri) barəsində soruşurlar, de: «Ruh mənim Rəbbimin əmrindən (meydana gəlmiş)dir (və onun hər hansı bir canlıda qalması və yox olması da Onun əmri ilədir) və sizə elmdən (xüsusilə ruhun həqiqəti barəsində olan elmdən) yalnız az (bir miqdar) verilmişdir»”. (“İsra” 85).

 

Başqa ayədə oxuyuruq: “Sonra nütfəni ələqə etdik (laxta qana çevirdik), sonra ələqəni muzğə etdik (çeynənmiş ət şəklinə saldıq). Ondan sonra muzğəni (yumşaq) sümüklər etdik. Beləliklə sümüklərə ət (libası) geyindirdik. Sonra onu (inkişaf etmək qabiliyyəti olan həmin cismi ruh üfürməklə ağıl və elmə layiq) başqa bir (canlı) məxluq (şəklində) vücuda gətirdik.

Buna görə də afərin Allaha! Yaradanların ən yaxşısı olan Allah, çox xeyir-bərəkətlidir!”. (“Muminun” 14).

 

Bu ayədə insanın yaranmasının mərhələləri bəyan edilmişdir ki, bir canlı məxluqa çevrilməsi üçün mütləq ruha ehtiyacı vardır. Bu ruhdur ki, onu diri saxlayır. Ona görə də ruh cisimdən fərqli bir şeydir. Əgər ruh olmazsa, bədən ölər. Cisim bitkilərə bənzəyər.

 

Ruh ilə cismin rabitəsi vardır. Bədən ruhun qəlibidir. Bu ikisi arasında xüsusi rabitə vardır. Onlar bir-birinə təsir edə bilirlər. Misal üçün, ruhun halları cismə təsir edər. İnsanı ya şad edər, ya da qəmgin və bu hissləri insanın üzündən oxumaq olur.

 

Ruh bədənin sayəsində kamala çata bilir. Misal üçün, natiqlik qabiliyyəti, İlahi maarifi qulaq və göz vasitəsilə qəbul etmək – bütün bunların hamısı ruh və cismin sıx rabitəsi sayəsində meydana gəlir.

Bədən ruhu kamala doğru aparır.

Ruhun fəzilətlərindən biri də budur ki, bədən ruhun ixtiyarındadır. Ruh nə istəsə, bədən də onu yerinə yetirər. Ancaq elə ki, bədəni tərk edər – bədən lazımsız bir şeyə çevrilər və napak olar. (Hədənə/Deyerler)

 

Beləliklə deyə bilərik ki, ruh mücərrəd olduğu üçün zaman və məkan anlayışı ona aid edilmir. Ona görə də ruhun eyni zamanda iki məkanda olması mövzusu qeyri-mümkün olan mövzulardandır.

 

www.ahliman.info

Digər “Mənəviyyat ” Xəbərləri

Həzrət Zəhranın (s.ə) zikri

Namazdan sonrakı ən yaxşı əməl Həzrət Zəhranın (s.ə) təsbihatıdır (zikridir). Bu ali zikri Allahın Rəsulu (s) əziz qızına öyrətmişdir: “34 dəfə “Allahu... Davamı..

İmam Səccad (ə): Şəhadət bizim kəramətimizdir”

İmam Sadiq (ə) buyurur: “O kəs ki, Allah yolunda şəhid olar, Allah onu heç bir günahından agah etməz”. (Yəni, onun artıq günahı... Davamı..

Əməlin cüzi bir hissəsi Allahdan başqası üçün olsa, əməl batil olar

Ustad Möhsün Qiraəti buyurur:  Ən nadir və dəyərli əməl əməldə “ixlas”ın olmasıdır. Yəni işləri yalnız Allaha xatir səmimiyyətlə yerinə yetirmək və Ona... Davamı..

Allahın tanınmayan mələklərini tanıyaq

Həzrət Adəmin (ə) yerə enməsindən sonra bəzi mələklər də yerə enmiş və öz vəzifələrini yerinə yetirmişdilər. Allah Təala onları insanlara xidmət etmək... Davamı..

Qəlbləri sındıran əməlləri tanıyaq ki, onlardan uzaq olaq

Mömin insanın qəlbini sındırmağın pis aqibətləri vardır ki, onları dəf etmək çox çətin məsələdir.   Bəs qəlbi hansı əməllər sındıra bilər?  ... Davamı..

İbadətimizin Allah-təala tərəfindən qəbul edildiyini necə anlaya bilərik?

İbadət və namazın qəbul edilməsi üçün bütün digər şərtlərlə yanaşı, çalışmalıyıq ki, namazımız yararsız və ibadətimiz də faydasız olmasın. Sırf dini vəzifənin... Davamı..

Qurani-Kərimdə möminin xasiyyəti

Allah Təala Qurani-Kərimdə möminin xasiyyətləri barədə bunları buyurur: 1-Onlar yer üzündə təvazökarlıqla gəzərlər. Furqan/63. 2-Onlar qəzəblərini boğarlar və insanları bağışlayarlar. Ali-İmran/134. 3-Onlar... Davamı..

Namazı öz vaxtında elə qıl ki, sanki sonuncu namazındır

Ustad Möhsün Qiraəti buyurur: Xuşu[1]  – insanın ibadətdə itaətkar olması və Allah-təalanın dərgahında bəndəlik möv­qeyinə tam diqqətli olmasının nəticəsidir. Öz ehtiyaclılığını və... Davamı..