Hacı Əhliman Rüstəmovun informasiya bloku


Fəcr | Gün | Zöhr | Şam | Gecə
30 Avqust 13:37
Şərh Yoxdur
1433

Namazı son vaxta qədər saxlamaq günahdır

İmam Zaman ağa (ə.f) buyurur: “Məlundur və nifrin olunmuşdur o kəs ki, sübh namazını bilərəkdən ulduzlar görünməz olana qədər təxirə salar”.

Hədisin şərhi.

Bu cümlələr Muhəmməd ibn Yəquba verilmiş cavab məktubundandır. İmam (ə.f) bu məktubda namazı əvvəl vaxtda qılmağa çox təkid edir və sübh namazını son zamanına qədər təxirə salanlara nifrin olmaq barədə xəbərdarlıq edir.

Bu hədisdən belə nəticə çıxartmaq olur ki, namazın üç vaxtı vardır:

1. Fəzilətli vaxtı. Namazı əvvəl vaxtda qılmaqdır. Namaz üçün ən yaxşı zamandır.

a). Bu, o vaxtdır ki, Allah namazı o vaxtda qılmağı əmr etmişdir və Allahın bu əmrinə əhəmiyyət verib, onu tez yerinə yetirmək – bəyənilən əməllərdəndir.

b). Namaz əslində məhdud və ehtiyaclı olan biri varlığın məhdud olmayan Allahla rabitəsi və Ondan bəhrələnməsidir. Bu, əslində insanın xeyirinədir. Ona görə də nə qədər tez olarsa, bir o qədər yaxşıdır.

İmam Zaman ağanın (ə.f) namazını əvvəl vaxtda qılar və hər kim namazını Həzrət (ə.f) kimi vaxtında qılarsa, onun namazının bərəkətinə görə öz namazı da qəbul olar.

2. Namazın son vaxtı. Hədislər bu zamanı “Ğufranallah” adlandırırlar. Namazı son vaxtına qədər təxirə salmaq məzəmmət olunmuşdur. İmam Zaman ağa (ə.f) belə bir şəxsi məlun adlandırır və bu insan İlahi rəhmətdən uzaq olar. İmam Sadiq (ə) buyurur: “Namazı əvvəl vaxtda yerinə yetirmək Allahın razılığına səbəb olar, onu son vaxtında yerinə yetirmək – günahdır, ancaq Allah tərəfindən bağışlanılır”.

3. Vaxtından xaricdə. Namazı vaxtından xaricdə yerinə yetirməyi qəza adlandırırlar. Əgər insan namazını vaxtında qılmazsa, namazı qəza olar. Gərək bu qəzanı yerinə yetirsin. Əgər kimsə namazını bilərəkdən təxirə salarsa, günah etmiş olar, gərək tövbə etsin. Yox, əgər bilməyərəkdən olubdursa – qüsur işlətməmiş olar və Allah onu cəzalandırmaz, ancaq gərək qəzanı yerinə yetirsin.//Deyerler.org

 

www.ahliman.info

Digər “Mənəviyyat ” Xəbərləri

İnsanlar arasında barışıq yaratmağın əhəmiyyəti

İnsanlar arasında barışıq yaratmağın Uca Allah tərəfindən böyük mükafatı vardır. Bu barədə Quran ayələrində Allah – Təala buyurur: “Həqiqətən, möminlər bir-biri ilə qardaşdır.... Davamı..

Aşiqlər üçün azan səsini eşitmək görüş anının çatdığını elan etmək deməkdir

Ustad Möhsün Qiraəti buyurur: İbadətdə abidin ruh yüksəkliyinə və onun öz pərəstişindən həzz almasına səbəb olacaq amil Allah-təalaya olan məhəbbət və Onunla... Davamı..

Ğina musiqinin insana vurduğu ziyanlar

“İnsanlar arasında elələri vardır ki, cahilliyi üzündən (insanları) Allah yolundan azdırmaq və məsxərəyə qoymaq üçün boş və mənasız sözləri (insanı təbii halətdən çıxaran fəsadlı, haram... Davamı..

Ağıllı insanın qıldığı iki rükət namaz nadan şəxsin qıldığı 70 rükət namazdan üstündür

Ağıllı insanın qıldığı iki rükət namaz nadan şəxsin qıldığı 70 rükət namazdan üstündür.[1] Və cahil şəxsin ibadəti dəyirmanda işləyən uzunqulağa bənzəyir ki,... Davamı..

Ürfani musiqinin heyvani müsiqi ilə fərqi

Hamımız yaxşı bilirik ki, ğinaya qulaq asmaq – insanın heyvani hisslərini dirçəldir. Ancaq İlahi müsiqiyə qulaq asmaq ruhumuza rahatlıq verir və sanki... Davamı..

Ayətullah Xamenei İmam Əlinin (ə) fədakarlığının fəlsəfəsi barədə

Ali Rəhbər buyurur: “Əmirəl-möminin (ə) 13 il Peyğəmbərin (s) ən ağır zamanlarında yanında olmuşdur. Bu on üç il əziyyət o zaman sona... Davamı..

“Bismillah”ı namazda möhkəmdən demək hamıya bəlli edər ki, bu əməl lazımlı əməldir

Ayətullah Behcət buyurur: “Allahın bütün şüarları – əlamətdir. Nəyin əlamətidirlər? Misal üçün başını torpağa qoymaq – səcdə olunan Varlığı tanımağa və yadına... Davamı..

Müsibətləri yüngülləşdirən amillər

Həzrət Məhəmməd (s) buyurub: “Kim qəlbindən dünya məhəbbətini çıxarsa müsibətlər ona asan gələr.“[1] Başqa bir hədisdə Rəsulallah (s) buyurub: “Kimə böyük bir müsibət... Davamı..